keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Jotakin uutta, Blogi nimittäin!

En tiiä kui tää kuuluu aloittaa! No oli ajatuksissa vilahdellut jo viime vuonna että jos alkais bloggaamaan omasta riemunkirjavasta arjesta! No se jäi aina vain ajatukseksi jollenaurahdin, "-Hah! Minä kirjottamassa meidän elämästä, ketä se kiinnostaisi!?"

No eilen kun lämmittelin tönöä, kokeilin mulle uutta reseptiä ruuan laitossa ja touhusin muita arjen juttuja ajattelin että "-Vois kyllä tästäkin päivästä kirjottaa sinne blogiin jos semmoin oisi..." niin no miksipä ei olisi? Olen innokas facebookkaaja ja instagramiin postaan kuvia usein koska harrastan valokuvausta, joten miksi en siinä sivussa vielä kirjottelis blogiakin!

No mutta nyt tää on tehty, blogi luotu ja ekaa kirjotustakin raspusteltu, hyvä minä! Pistän parempaa esittelyä meijjen poppoosta ku koneelle pääsen! Tässä nyt puhelimella kirjuuttelen ku lapsenvahtina kaverilla olen, 6 lasta, 3 omaa ja 3 vierasta! Sutinaa riittää, ikähaarukka 8v.-1v.! Toivottavasti edes joku jaksaa kiinnostua näistä mun plörinöistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti